Menu

E-Ügyintézés

Tisztelt Szülők!

A KRÉTA rendszerben megvalósult az „e-Ügyintézés” felületen az elektronikus ügyintézés lehetősége.

Ezáltal lehetőségük van arra, hogy az e-Ügyintézés felületén keresztül küldjék be a gyermekük hiányzásáról szóló igazolást, kérelmet az igazgatónak.

Fontos azonban megjegyezni, hogy az e-Ügyintézés felületét csak az a szülő láthatja és használhatja, aki bővített gondviselői hozzáféréssel jelentkezik be a KRÉTA rendszerbe.

Minden szülő részére a tavalyi tanév végén e-mailben elküldésre került a bővített gondviselői jelszó.

Amennyiben nem kapták meg, a Titkárságon tudnak érdeklődni.

Továbbá az e-ügyintézési folyamatokkal kapcsolatban részletes leírások és videók találhatók a KRÉTA Tudásbázisban az alábbi oldalon:

https://tudasbazis.ekreta.hu/pages/viewpage.action?pageId=17760533